تهران، سیدخندان، خیابان میرمطهری، پلاک ۳۸، واحد ۷۱
021-88514651
پشتیبانی
09367951354
فواید سیاهدانه برای مردان

فواید سیاهدانه برای مردان

ترکیبهای شیمیایی سیاهدانه شامل روغن سیاهدانه و اسانس آن علاوه بر افزایش سیستم ایمنی و اثرات ضد التهاب دارای خواص ویژه ای در مردان است.

خواص سیاهدانه برای مردان

سیاهدانه در درمان ناباروری، بهبود سلامت پروستات،  افزایش سیستم ایمنی، ممانعت از سرطان پروستات، افرایش قوای جنسی، ممانعت از ریزش موها و مقابله با شوره سر موثر است.

سیاهدانه

درمان ناباروری با سیاهدانه

مصرف روغن سیاهدانه موجب افزایش سطح هورمون تستوسترون (هورمون جنسی مردان) می شود. این هورمون مانع از ناباروری در مردان می شود. هورمون تستوسترون موجب افزایش سلامت جنسی و باروری در مردان می شود. کارکردهای این هورمون شامل افزایش بافتهای تولید مثلی؛ افزایش ماهیچه و استخوان و افزایش موها در بدن و در نهایت درمان ناباروری است.

بهبود سرطان پروستات با سیاهدانه

غده پروستات اندام تولید مثلی در مردان است و مایعی را ترشح می کند که در تغذیه و حفاظت سلولهای اسپرم نقش دارد. با افزایش سن مشکلات دفع ادرار به دلیل التهاب غده پروستات در برخی از مردان مشاهده می شود. به نظر می رسد مصرف روغن سیاهدانه در تنظیم تولید ادرار کمک کننده باشد و موجب بهبود عملکرد پروستات می شود. مطالعات نشان می دهد سیاهدانه و ترکیب عمده آن تیموکینون در ممانعت و درمان سرطان پروستات نقش دارد.  و می تواند سلولهای سرطانی پروستات را ازبین ببرد.

سیاهدانه عامل افزایش رضایت جنسی

عدم رضایت جنسی در مردان منجر به کاهش عزت نفس و اضطراب می شود. روغن سیاهدانه موجب افزایش سطح تستوسترون و رضایت جنسی در مردان می شود.

افزایش رشد مو در مردان

مخلوط روغن نارگیل و روغن سیاهدانه موجب تحریک رشد مو می شودو روغن سیاهدانه به دلیل داشتن ترکیبهای ضد میکروب و آنتی اکسیدان در قوی تر شدن فولیکولهای مو و ممانعت از ریزش مو نقش دارد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *